انصارالله رسماً هم‌پيماني خود را با ايران اعلام كند/ لزوم مصادره سفارت آمريكا در يمن

۷ بازديد

به گزارش گروه بين الملل خبرگزاري آنا ، تصميم دولت دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريكا براي قرار دادن جنبش انصار الله يمن در ليست سازمان هاي تروريستي نگراني ديپلمات ها و گروه هاي امدادي در يمن را افزايش داد. وزارت خارجه عربستان با شور و شوق ادعا كرد كه اقدام آمريكا عليه انصارالله نقش مهمي …

منبع: سايت اسپرت نيوز
انصارالله رسماً هم‌پيماني خود را با ايران اعلام كند/ لزوم مصادره سفارت آمريكا در يمن

انصارالله رسماً هم‌پيماني خود را با ايران اعلام كند/ لزوم مصادره سفارت آمريكا در يمن https://sports-news.ir/انصارالله-رسماً-هم‌پيماني-خود-را-با-ا/ اخبار ورزشي Thu, 14 Jan 2021 19:49:12 0000 عمومي https://sports-news.ir/انصارالله-رسماً-هم‌پيماني-خود-را-با-ا/

به گزارش گروه بين الملل خبرگزاري آنا ، تصميم دولت دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريكا براي قرار دادن جنبش انصار الله يمن در ليست سازمان هاي تروريستي نگراني ديپلمات ها و گروه هاي امدادي در يمن را افزايش داد. وزارت خارجه عربستان با شور و شوق ادعا كرد كه اقدام آمريكا عليه انصارالله نقش مهمي …

منبع: سايت اسپرت نيوز
انصارالله رسماً هم‌پيماني خود را با ايران اعلام كند/ لزوم مصادره سفارت آمريكا در يمن

به گزارش گروه بين الملل خبرگزاري آنا ، تصميم دولت دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريكا براي قرار دادن جنبش انصار الله يمن در ليست سازمان هاي تروريستي نگراني ديپلمات ها و گروه هاي امدادي در يمن را افزايش داد. وزارت خارجه عربستان با شور و شوق ادعا كرد كه اقدام آمريكا عليه انصارالله نقش مهمي در جلوگيري از اقدامات “حوثي ها” و جلوگيري از خطر و توقف تجهيز آنها به موشك و هواپيماهاي بدون سرنشين خواهد داشت.

انصار الله يمن

از طرف ديگر ، حزب الله لبنان با صدور بيانيه اي حمله تروريستي به رهبري آمريكا به جنبش انصار الله يمن را به شدت محكوم كرد و آن را ضربه اي به روحيه مردم يمن توصيف كرد.

محمد البخايتي ، عضو شوراي عالي سياسي انصارالهاشمي ، درباره تصميم دولت آمريكا براي قرار دادن گروه انصارالله يمن در ليست تروريستي گفت: اما آنها در اين زمينه به نتيجه اي نرسيدند و انشاالله اين به نفع مردم يمن خواهد بود و براي مبارزه با متجاوزان در يمن مشروعيت بيشتري خواهد يافت.

حميد عبدالقادر انتار ، مشاور نخست وزير يمن ، به خبرگزاري آنا گفت كه شوراي عالي سياسي يمن بايد روابط سياسي و ديپلماتيك خود را با آمريكايي ها در برابر تصميم آمريكا براي قرار دادن انصارالله در ليست گروه هاي تروريستي قطع كند. كاهش سطح همكاري با سازمانهاي وابسته و مصادره سفارت آمريكا در صنعا.

حميد عبدالكادر آنتار

وي با تأكيد بر اينكه “مردم يمن بايد از انصارالله در برابر قدرتهاي استكباري حمايت كنند ، و نيروهاي آمريكايي بايد از غرب آسيا و منطقه خليج فارس خارج شوند” ، افزود: ايالات متحده فرمان نابودي را امضا كرد زيرا تمام منافع آمريكا در خاورميانه در حلقه هاي مختلف بود. موشك در محور مقاومت. (زمان احتياط گذشته است و) انصارالله بايد رسماً اتحاد با ايران را براي مقابله با قدرتهاي استكباري اعلام كند.

مشاور نخست وزير يمن گفت: قرار گرفتن انصارالله در ليست گروه هاي تروريستي براي آنها يك مدال افتخاري است ، زيرا ثابت شده است كه آنها راه درست را طي كرده اند و به نمايندگي از دولت آمريكا ، دولت تكفيري وهابي عربستان و رژيم صهيونيستي در حال جنگ هستند. انصارالله مستقيماً با شيطان بزرگ و رژيم صهيونيستي در تقابل است و در اين ميان كشورهاي آزاديخواه جهان و جناحهاي سياسي در كشورهاي مقاومت با انصارالله همبستگي دارند.

بيشتر بخوانيد:

قرار گرفتن انصارالله در ليست سازمان هاي تروريستي يك اشتباه بزرگ بود

آنتار گفت كه حزب الله و جنبش نجيب مقاومت اسلامي در عراق با صدور بيانيه هاي سياسي اقدامات دولت آمريكا را محكوم كرده و آنها را “آفت تروريسم” توصيف كردند. بسياري از نهادها ، ارگان ها ، مutesسسات علمي و احزاب سياسي از كشورهاي مختلف جهان نيز همبستگي خود را با انصارالله و 30 ميليون نفر از مردم يمن ابراز داشتند. پرچم حقيقت اكنون توسط عبدالملك الحوثي ، رئيس شوراي عالي سياسي يمن برافراشته شده و در مقابل اردوگاه دروغين به رهبري قدرتهاي استكباري جهاني ايستاده است. طبيعتاً پيروزي متحدان اردوگاه زمينه مناسبي را براي تأسيس دولت عدالت الهي ايجاد مي كند.

اين تحليلگر سياسي يمن تأكيد كرد كه وزير دفاع دولت جنايي ايالات متحده رئيس شوراي عالي سياسي يمن و برادرانش را در سازمان هاي تروريستي انصارالله جاي مي دهد. اين نه تنها باعث تضعيف آن مي شود ، بلكه باعث افزايش قدرت ، ثبات و استواري نيروهاي مقاومت يمن در برابر استكبار جهاني و فشارهاي آمريكا مي شود. آنها (فرمانده و نيروهاي مقاومت يمن) دارايي هاي خارجي ، حساب بانكي و املاك و مستغلات ندارند تا نگران مسدود شدن دارايي هاي خود باشند.

آمريكايي ها در پروژه خود در برابر جبهه مقاومت در منطقه شكست خواهند خورد.

حميد عبدالقادر آنتار با تأكيد بر اينكه ايالات متحده بايد از غرب آسيا و منطقه خليج فارس خارج شود ، گفت: تمام پايگاه هاي آمريكايي ها در منطقه خليج فارس از اهداف حياتي و استراتژيك موشك هاي مقاومت است. كشورهاي مقاومت از هر زمان ديگري قويتر شده اند ، دوران شكست ها به پايان رسيده و دوران پيروزي ها و دلاوري ها در سطوح مختلف رسيده است.

وي افزود: ايالات متحده از نظر نظامي ، سياسي و اقتصادي در مقابله با هواپيماهاي جنگي يمن ، از بين بردن بزرگترين زرادخانه نظامي آمريكايي و استعمال دخانيات سلاح هاي كشتار جمعي ايالات متحده كه تحت نظارت كميته هاي نظامي و مردمي و تانك هاي آمريكايي در يمن ممنوع است ، شكست خورده است. آنها را با فندك سوزاندند.

آنتار گفت: ارتش ، كميته هاي مردمي و مردم يمن با ياري خداوند متعال به نيروهاي استكبار جهاني تبديل شده اند. منبع الهام آنها امام حسين (عليه السلام) است. هركس امام حسين را سرچشمه خود بداند چيزي از شكست نمي داند. به زودي جهان ترامپ ، حاكمان كشورهاي عربي خليج فارس و رهبران جنگ در قفس را مي بيند و در آينده اي نه چندان دور بر روي فرش سقوط مي كنند و دولت عدالت الهي تشكيل مي شود.

ارتش يمن

مشاور نخست وزير يمن اظهار داشت: كار دولت آمريكا به رياست ترامپ و وزير امور خارجه تحت مديريت وي براي درج نام انصارالله و عبدالملك الحوثي در ليست سازمان ها و شخصيت هاي تروريستي عملي مجرمانه است كه با هدف كاهش روحيه مجاهدين يمن انجام مي شود. آنها مي خواهند محاصره بيرحمانه و ظالمانه يمن را به اتمام برسانند ، اما نمي دانند كه اين عمل روح مقاومت و مجاهدين يمن را افزايش مي دهد و بر پايداري و استواري آنها تا رسيدن به پيروزي مي افزايد.

انتهاي پيام / 4033 / ص

منبع: سايت اسپرت نيوز
انصارالله رسماً هم‌پيماني خود را با ايران اعلام كند/ لزوم مصادره سفارت آمريكا در يمن

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.