قيمت تلويزيون سوني 65X7500J

به مرجع تخصصي فناوري و كامپيوتر جهان خوش آمديد.

قيمت تلويزيون سوني 65X7500J

۱۵ بازديد

تلويزيون سوني 65X7500J با صفحه نمايش بزرگ مي تواند جزئيات بيشتري را نشان دهد. اين محصول مانند ديگر محصولات سوني داراي گوشه باريكي از آلومينيوم است و بيشتر فضاي جلوي صفحه نمايش صفحه است كه به كاربر اجازه مي دهد هنگام تماشاي تلويزيون تمركز خود را حفظ كند.

از طريق پورت هاي USB و HDMI ، كاربران مي توانند به ساير دستگاه هاي خانه متصل شده و از آنها استفاده كنند. داراي دو شكل بالكن است كه فضاي كافي را براي نوار صوتي و سيستم صوتي فراهم مي كند. اين محصول داراي سيستم عامل اندرويد است كه با محيطي ساده مي تواند پاسخگوي نيازهاي كاربران براي انجام بسياري از كارها باشد.

مشخصات تلويزيون 55 اينچ فوركي اسمارت ال جي 65X7500J 

مشخصات تلويزيون 55 اينچ فوركي اسمارت ال جي 55NANO86 نوع صفحه نمايش تلويزيون ال جي 55NANO86 تخت بوده است و تكنولوژي ال اي دي براي صفحه نمايش به كار برده شده... شركت سوني در حال توليد تلويزيون هوشمند سوني 65X7500J ، طرحي نازك و نازك را روي ديوار پياده سازي كرد.

بنابراين از عبارت Narrow Bezel براي توصيف شكل آن استفاده شد ، كه به معني حاشيه بسيار نازك در اطراف تلويزيون است. LED سوني X7500J 2021 داراي دو پايه است كه در هر دو طرف تلويزيون منظم و منظم قرار گرفته اند. اين ريموت كنترل داراي ميكروفون داخلي است تا كاربر بتواند به راحتي دستورات صوتي را صادر كرده و از طريق كنترل از راه دور دستورات را انجام دهد.

تلويزيون ال اي دي 50 اينچ 2k سوني Kdl

اين صفحه داراي يك صفحه نمايش بزرگ است كه كيفيت تصوير خوبي را نشان مي دهد و باعث رضايت كاربر شده است. تلويزيون 48 اينچ ال جي c1 يكي از تلويزيون هاي 2021 ال جي مي باشد. تلويزيون هوشمندفوركي 65PUT7601 فيليپس با بدنه فوق العاده باريك و شيك همراه با ويژگي هاي هيجان انگيز بسته بندي شده است.

فروشگاه اينترنتي دوزين كالا داراي نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت مطمئن ترين و حرفه اي ترين خدمات مشاوره تلفني خريد لوازم خانگي را با كارشناسان بانه و... مشخصات تلويزيون 50 اينچ فوركي اسمارت سماسونگ 50AU7100 يكي از مدل هاي خوش ساخت و خوش رنگي كه در سال 2022 توسط شركت سامسونگ توليد گرديد،سري AU7100 مي باشد كه ... سوني از 3 پورت HDMI و 2 پورت USB براي اين محصول استفاده كرده است.

تلويزيون X9000H سايز 55 اينچ با مدل X900H و X90H نيز در بازار شناخته مي شود و يكي از تلويزيون هاي 2020 سوني مي باشد. سوني اين تلويزيون را مخصوص بازي كردن و تماشاي حرفه اي فيلم توليد نموده است كه البته براي... كولر گازي تي سي ال مدل TAC-09CHSA/XA81I - بازرگاني كياني اين محصول هم مانند تمامي كولرگازي‌هاي اسپليت داراي دو قسمت داخلي و خارجي است.

راهنماي خريد از سايت دوزين كالا

اين فناوري به تلويزيون اجازه مي دهد تا رنگ ها را جداگانه و به صورت طبيعي نمايش دهد. با استفاده از اين فناوري مي توان رنگ ها را به وضوح تشخيص داد و از وضوح بالايي برخوردار بود. اين فناوري مي تواند عمق رنگ ها ، به ويژه سياه ، قرمز و سبز را افزايش دهد و در بهبود نقاط تيره روي صفحه بسيار مثر است.

اين به كاربران اجازه مي دهد تا تنوع رنگ هاي مختلف را مشاهده كرده و از آن لذت ببرند. در ادامه اين مطلب با ما همراه باشيد تا بقيه تفاوت ها را به شما نشان دهيم . داشتن ريموت كنترل با كيفيت نقش به سزايي در آسان كردن كار با تلويزيون دارد.

شما با خريد تلويزيون سوني مدل X7500H مي توانيد لحظات شاد و مهيج براي خودتان و خانواده تان ايجاد كنيد. به جرات مي توان گفت قيمت آن تلويزيون سوني 65X7500J يكي از بهترين تلويزيون هاي توليد شده توسط اين شركت در سال 2021 است ، از نظر كيفيت خوب است.

تلويزيون سوني 65X7500J اين صفحه نمايش 65 اينچي LED دارد و مي تواند رنگ هاي زيادي را با استفاده از فناوري TRILUMINOS توليد كرده و آنها را به خوبي نمايش دهد. از قابليت بالايي براي توليد تصاوير با كيفيت برخوردار است و مي تواند نهايت لذت را براي كاربران در حال تماشاي تلويزيون فراهم كند.

اين مدل تلويزيون با كيفيت تصوير فول اچ دي و همچنين اسكن تصوير 100 هرتز و همچنين امكاناتي مانند تقويت گسترده رنگ، كيفيت صداي 20 وات و مهمتر از همه قابليت اتصا... سوني از فناوري هاي Dolby Atmos ، Dolby Audio و DTS HD در اين محصول استفاده كرده است كه مي تواند طول مدت صدا را افزايش داده و كيفيت صداي توليد شده توسط محصول را افزايش دهد.

صداي توليد شده توسط اين محصول بسيار خوب است ، اما به هر دليلي ، اگر كاربر به صداي بلندتري نياز داشته باشد ، مي تواند اين مشكل را از طريق سيستم صوتي يا نوار صوتي حل كند. داشتن كنترل از راه دور با كيفيت نقش مهمي در تسهيل تعامل با تلويزيون دارد. كنترل از راه دور شركت تعامل با تلويزيون را براي كاربر بسيار آسان مي كند.

اين دستگاه داراي تيونر DVB-T / T2 است و قابليت پشتيباني از شبكه هاي ديجيتال را دارد. فناوري Clear Phase همچنين فركانس صدا را بهبود مي بخشد تا كاربر بتواند صدايي با كيفيت بهتر از بلندگوهاي اين تلويزيون بشنود. تلويزيون سوني 85X8000J داراي فناوري Dolby Vision و Dolby Atmos است.

با استفاده از اين فناوري ها ، همه آنها توانايي فوق العاده اي در ايجاد صداهاي جهاني و فريبنده دارند و با كمك فناوري HDR ، با نمايش صحنه هاي طبيعي نهايت لذت را براي كاربران به ارمغان آورده اند. اين ايستگاه ها به گونه اي طراحي شده اند كه فضا در مقابل تلويزيون باز است و كاربر همچنين مي تواند از نوار صوتي يا سيستم صوتي در اين منطقه استفاده كند.

تلويزيون سوني مدل X7500H صداي با كيفيت مناسب را براي كاربران ارائه مي دهد. صفحه نمايش تلويزيون سوني مدل ۶۵X7500H ۶۵ اينچ است و اين محصول سيستم صوتي دو كانال دارد. هر كدام از بلندگوهاي اين تلويزيون صداي به قدرت ۱۰ وات را پخش مي‌كند.

اين صدا كاملا در سراسر محيط پخش مي‌شود و شما در هر نقطه از اتاق كه باشيد صدا را دريافت مي كنيد. هرچند سيستم صوتي ۲۰ وات در مقايسه با صفحه نمايش ۶۵ اينچ مناسب نمي باشد شما مي توانيد سيستم هاي صوتي جداگانه اي مانند ساندبار تهيه نموده و به تلويزيون متصل كنيد.

تلويزيون هاي سوني داراي امكانات بالا و منحصر به فردي در زمينه نشان دادن تصاوير با جزئيات بيشتر دارند. همچنين وجود قابليت هاي ويژه اي همچون Bass Reflex Speaker، Dolby Audio و DTS HD در تلويزيون 65 اينج OLED سوني مدل X7500J مي توانند به شنيدن صدايي واضح و رساتر به شما كمك كنند.

اين قابليت ها با پردازش ويزه صدا مي توانند صدايي بدون نويز و صاف را با كيفيتي فوق العاده در اختيار شنونده قرار دهند. شما مي توانيد لذت بيشتري را از ديدن برنامه هاي موردعلاقه خود به دست بياوريد و اينكه تصاوير با صدايي رسا و فوق العاده در اختيار شما قرار مي گيرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.