13 مدل از بروزترين تلويزيون‌هاي شركت سامسونگ

به مرجع تخصصي فناوري و كامپيوتر جهان خوش آمديد.

13 مدل از بروزترين تلويزيون‌هاي شركت سامسونگ

۱۵ بازديد

طراحي زيبا در تلويزيون 2021 سامسونگ 65AU7100 تلويزيون سامسونگ 65AU7100 داراي ضخامت كم و حاشيه نازك است كه توجه كاربران زيادي را به خود جلب كرده است. حاشيه باريك اين تلويزيون از حواس پرتي شما هنگام تماشاي محتواي مورد نظرتان جلوگيري مي‌كند همچنين به علت ضخامت كمان بسيار براي نصب روي ديوار مناسب است و …

منبع: سايت اسپرت نيوز
13 مدل از بروزترين تلويزيون‌هاي شركت سامسونگ

13 مدل از بروزترين تلويزيون‌هاي شركت سامسونگ https://sports-news.ir/13-models-of-the-latest-samsung-televisions/ اخبار ورزشي Sun, 17 Oct 2021 19:00:57 0000 عمومي https://sports-news.ir/?p=6172

طراحي زيبا در تلويزيون 2021 سامسونگ 65AU7100 تلويزيون سامسونگ 65AU7100 داراي ضخامت كم و حاشيه نازك است كه توجه كاربران زيادي را به خود جلب كرده است. حاشيه باريك اين تلويزيون از حواس پرتي شما هنگام تماشاي محتواي مورد نظرتان جلوگيري مي‌كند همچنين به علت ضخامت كمان بسيار براي نصب روي ديوار مناسب است و …

منبع: سايت اسپرت نيوز
13 مدل از بروزترين تلويزيون‌هاي شركت سامسونگ

طراحي زيبا در تلويزيون 2021 سامسونگ 65AU7100

تلويزيون سامسونگ 65AU7100 داراي ضخامت كم و حاشيه نازك است كه توجه كاربران زيادي را به خود جلب كرده است. حاشيه باريك اين تلويزيون از حواس پرتي شما هنگام تماشاي محتواي مورد نظرتان جلوگيري مي‌كند همچنين به علت ضخامت كمان بسيار براي نصب روي ديوار مناسب است و دكوراسيون خاصي را به منزل شما مي‌دهد. در صورت تمايل با نصب پايه‌ها در دو طرف تلويزيون مي‌توانيد به راحتي تلويزيون را روي ميز قرار دهيد و از تماشاي برنامه يا فيلم مورد علاقه خود لذت ببريد.

https://dozinkalaa.com/tv-brand-samsung/2448-tv-samsung-65au7100.html

تلويزيون سامسونگ 65AU8000

اين مدل داراي ضخامت بسيار كمي در طراحي خود مي‌باشد و قابليت نصب روي ديوار را دارد. براي راحتي هرچه بيشتر كاربران اين تلويزيون به قابليت جستجوي صوتي تجهيز شده است كه كاربر مي‌تواند به سادگي هر چه تمام‌تر و با استفاده از صدا كارهاي مورد نظر خود را در تلويزيون انجام دهد. همچنين براي اتصال ساير دستگاه‌هاي هوشمند به اين تلويزيون از درگاه‌ها و پورت‌هاي متنوعي استفاده شده است كه براي نمونه مي‌توان به درگاه USB و HDMI اشاره كرد.

https://dozinkalaa.com/tv-brand-samsung/2428-tv-samsung-65au8000.html

كيفيت تصوير تلويزيون سامسونگ 65AU9000

كيفيت تصوير از جمله مهم‌ترين مؤلفه‌هاي مي‌باشد كه در خريد يك تلويزيون از بالاترين ميزان درجه اهميت برخوردار مي‌باشد. در تلويزيون سامسونگ 65AU9000 از فناوري كريستال در ساخت صفحه نمايش استفاده شده كه  اين فناوري سبب مي‌شود تا كيفيت تصوير و درخشندگي بسيار بيشتري را به خروجي ببخشد.

فرمتي كه براي كيفيت تصوير اين تلويزيون در نظر گرفته شده از نوع 4K مي‌باشد و همچنين داراي رزولوشن تصوير 2160*3840 پيكسل مي‌باشد كه اين تراكم پيكسلي سبب مي‌شود تا جزئيات فوق العاده و باورنكردني از تصوير در صفحه نمايش مشخص شود. براي بهبود محتواي تصوير نيز از فناوري HDR بهره گرفته شده است اين فناوري از فرمت‌هاي HLG و HDR10 PRO پشتيباني مي‌كند.

https://dozinkalaa.com/tv-brand-samsung/2455-tv-samsung-65au9000.html

پردازشگر تلويزيون هوشمند سامسونگ 65Q60A

تلويزيون سامسونگ 65Q60A براي اينكه بتواند جنبه‌هاي مختلف تلويزيون از جمله كيفيت صدا و تصوير را تا حد بسيار زيادي بهبود بخشد از يك پردازشگر مجزا استفاده كرده است. در واقع مي‌توان گفت تلويزيون‌هايي كه مجهز به يك پردازشگر مجزا مي‌باشند نسبت به تلويزيون‌هاي ديگر از كيفيت تصوير و حتي صداي بسيار مطلوب‌تري برخوردار مي‌باشد.

در تلويزيون ۶۵ اينچ سامسونگ سري Q60A از پردازشگر قدرتمند Quantum Processor Lite 4K استفاده شده است اين پردازشگر امور مربوط به بهبود كيفيت تصوير و صدا، كنتراست تصاوير و حتي بهبود محتواي HDR را بر عهده دارد. يكي از قابليت‌هاي بسيار جالبي كه در اين تلويزيون براي بهبود كيفيت صدا از آن استفاده شده است Adaptive Sound نام دارد اين تكنولوژي مي‌تواند صداي تلويزيون را با توجه به محتوا و ژانر آن به صورت اتوماتيك و خودكار هماهنگ كرده و در واقع هرآنچه كه كاربر از تلويزيون مي‌شنود متناسب برنامه‌اي مي‌باشد كه در حال پخش است.

https://dozinkalaa.com/tv-brand-samsung/2421-tv-samsung-65q60a.html

تلويزيون سامسونگ 65Q70A

تلويزيون سامسونگ 65Q70A كه توسط شركت سامسونگ در سال ۲۰۲۱ توليد گرديد از جمله محبوب‌ترين مدل‌هاي طراحي شده اين شركت مي‌باشد. در رابطه با مدل Q70A مي‌توان به اين نكته اشاره كرد كه اين سري ورژن جديدتر Q70T مي‌باشد كه در سال ۲۰۲۰ توليد گرديده است. سايز مورد نظر را كه در اين بخش قصد داريم در رابطه با آن صحبت كنيم 65 اينچ مي‌باشد كه به صورت اختصار آن را 65Q70A مي‌نامند.

تلويزيون سامسونگ 65Q70A براي ساخت صفحه نمايش خود از فناوري QLED استفاده كرده است. اين فناوري قادر مي‌باشد كه به نسبت تلويزيون‌هاي ال اي دي معمولي كيفيت تصوير بهتري را به كاربر ارائه دهد. كيفيت تصوير خروجي كه براي اين تلويزيون در نظر گرفته شده از نوع 4K مي‌باشد. تلويزيون ۶۵ اينچ سامسونگ سري Q70A از فناوري Dual LED براي ارائه كيفيت تصوير بهتر استفاده مي‌كند.

https://dozinkalaa.com/tv-brand-samsung/2442-tv-samsung-65q70a.html

مشخصات تلويزيون سامسونگ 70AU7000 سايز 70 اينچ فوركي اسمارت

در اين مطلب قصد داريم سايز ۷۰ اينچ اين تلويزيون را به اختصار 70AU7000 ناميده مي‌شود را مورد بررسي قرار دهيم. تلويزيون سامسونگ ۷۰ اينچ سري AU7000 براي بالا بردن كيفيت تصوير خروجي خود در ساخت صفحه نمايش از فناوري كريستال استفاده كرده است كه باعث واقعي‌تر شدن تصوير نمايش داده شده در خروجي مي‌گردد و كنتراست خروجي نيز تا حد بسيار زيادي افزايش داده مي‌شود.

براي خروج اين تلويزيون نيز كيفيت 4K در نظر گرفته شده است. اين تلويزيون داراي درگاه HDMI2.1 نمي‌باشد ولي از فناوري مانند ALLM پشتيباني مي‌كند كه براي علاقه مندان به گيمينگ و كنسول‌هاي بازي خبر بسيار خوبي است تأخير ورودي بازي را بسيار پايين مي‌آورد و سبب مي‌شود كه تصاوير به صورت روان و شفاف در تلويزيون اجرا شوند.

https://dozinkalaa.com/tv-brand-samsung/2438-tv-samsung-70au7000.html

كيفيت صدا تلويزيون 75 اينچ سامسونگ 75AU7000

كيفيت صداي تلويزيون ساسمونگ 75AU7000 از وضوح مناسبي برخوردار مي‌باشد و مي‌تواند صدا را به صورت رسا به مخاطب منتقل كند. سيستم صوتي استفاده شده در اين تلويزيون دو كاناله مي‌باشد و همچنين دو عدد بلندگوي استفاده شده در اين مدل هر كدام مي‌توانند توان صوتي ۱۰ وات را در خروجي توليد نمايند كه مجموعاً توان صوتي ۲۰ وات را خواهيم داشت.

به طور كلي مي‌توان گفت كيفيت صداي اين محصول محسوب مي‌باشد ولي اگر قصد افزايش ميزان صداي تلويزيون را داشته باشيد مي‌توانيد اقدام به خريد سيستم صوتي يا ساندبار نمايد كه در صورت وقوع اين امر در اين تلويزيون از قابليت Q-Symphony بهره گرفته شده است كه قادر است صداي بين تلويزيون و ساندبار را هماهنگ كرده و صدا را به صورت همزمان از آنها پخش خواهد كرد.

https://dozinkalaa.com/tv-brand-samsung/2439-tv-samsung-75au7000.html

طراحي منحصر به فرد تلويزيون سامسونگ 75AU7100

تلويزيون سامسونگ 75AU7100 داراي ضخامت كم است كه زيبايي خاصي به ان مي‌دهد و بسيار براي نصب روي ديوار مناسب است و دكوراسيون خاصي را به منزل شما مي‌دهد. همچنين حاشيه نازك اين تلويزيون گستره ديد بيشتري را هنگام تماشاي تلويزيون و برنامه مورد علاقه‌تان در اختيار شما قرار مي‌دهد. همينطور مي‌توانيد با نصب پايه‌ها در دو طرف تلويزيون مي‌توانيد تلويزيون را بدون هيچ گونه لرزش اضافه روي ميز قرار دهيد و از تماشايان لذت ببريد.

https://dozinkalaa.com/tv-brand-samsung/2449-tv-samsung-75au7100.html

معرفي تلويزيون سامسونگ 75AU8000

يكي از معتبرترين و با سابقه ترين برندها در زمينه توليد تلويزيون‌هاي هوشمند شركت سامسونگ مي‌باشد. محصولات اين شركت هر ساله با استفاده از جديدترين و پيشرفته‌ترين تكنولوژي‌ها روانه بازار مي‌گردد و تا حد بسيار زيادي توانسته است رضايت كاربران از سطح كيفيت محصول را به دست آورد. يكي از انواع مدل‌هايي كه در سال ۲۰۲۱ توسط اين شركت به بازار جهاني عرضه شده است تلويزيون سامسونگ 75AU8000 نام دارد كه اين مدل در ۵ سايز مختلف و در قيمت‌هاي گوناگون توليد گرديده است.

https://dozinkalaa.com/tv-brand-samsung/2430-tv-samsung-75au8000.html

مشخصات تلويزيون سامسونگ 75AU9000

تلويزيون‌هاي هوشمندي كه توسط شركت سامسونگ طراحي مي‌شوند از جمله با كيفيت‌ترين و محبوب‌ترين مدل‌هاي موجود در بازار مي‌باشد. يكي از مدل‌هايي كه در سال ۲۰۲۱ توسط اين برند توليد كرديد و به بازار جهاني عرضه شد، تلويزيون سامسونگ 75AU9000 مي‌باشد كه در اندازه‌ها و سايزهاي متفاوتي طراحي گرديده است.

بزرگ‌ترين سايز توليد شده اين سري اندازه 75 اينچ مي‌باشد كه به اختصار 75AU9000 ناميده مي‌شود و در اين بخش قصد داريم ويژگي‌هاي اين محصول را به طور كامل و جامع براي شما عزيزان تشريح كنيم. يكي از ويژگي‌هايي كه اين تلويزيون را با تلويزيون‌هاي ال اي دي معمولي متمايز مي‌سازد استفاده از فناوري كريستال در ساخت صفحه نمايش مي‌باشد به همين علت تلويزيون سامسونگ 75AU9000 را تلويزيون كريستالي نيز مي‌نامند.

https://dozinkalaa.com/tv-brand-samsung/2456-tv-samsung-75au9000.html

طراحي زيبا در تلويزيون سامسونگ 75Q60A

تلويزيون سامسونگ 75Q60A به علت وجود پنل در پشت تلويزيون از ضخامت بسيار كم برخوردار است و بسيار براي نصب روي ديوار مناسب است. حاشيه كم اين تلويزيون از حواس پرتي شما هنگام تماشاي تلويزيون جلوگيري مي‌كند و گستره ديد بيشتري را در اختيار شما قرار مي‌دهد و همچنين در صورت تمايل با نصب پايه‌ها در دو طرف تلويزيون مي‌توانيد به راحتي تلويزيون را روي ميز قرار دهيد و از تماشاي برنامه يا فيلم مورد علاقه خود لذت ببريد.

https://dozinkalaa.com/tv-brand-samsung/2422-tv-samsung-75q60a.html

كيفيت تصوير عالي در تلويزيون سامسونگ 75Q70A

فناوري QLED كه در ساخت صفحه نمايش تلويزيون سامسونگ 75Q70A استفاده مي‌شود سبب مي‌گردد تا اين تلويزيون نسبت به تلويزيون‌هاي ال اي دي معمولي از كيفيت تصوير بالاتري برخوردار باشد. در واقع تمايز اصلي اين تلويزيون‌ها استفاده از فناوري Quantom DOT است. با استفاده از اين فناوري تلويزيون توانايي توليد طيف رنگي بسيار گسترده‌اي از رنگ‌ها را خواهد داشت كه در نتيجه تصاويري كه در خروجي به كاربر نمايش داده مي‌شود زنده‌تر و جذاب‌تر بوده و به تصاوير واقعي شباهت بسيار بيشتري دارد.

https://dozinkalaa.com/tv-brand-samsung/2443-tv-samsung-75q70a.html

معرفي تلويزيون سامسونگ 85AU8000 سايز اينچ فوركي اسمارت

شركت سامسونگ در بازار جهاني مسابقه بسيار زيادي برخوردار است بازار ايران نيز همين روال وجود دارد و محصولاتي كه اين شركت هر ساله روانه بازار مي‌كند باعث شده است كه محبوبيت فراواني را به دست بيارد. طراحان شركت سامسونگ قصد دارند هر ساله براي بهبود هرچه بيشتر كيفيت تلويزيون‌هاي هوشمند از تكنولوژي‌هاي جديدي استفاده كنند كه بتواند افراد مختلف را راضي نگه دارد. تلويزيون سامسونگ 85AU8000 يكي از مدل‌هاي محبوب سامسونگ مي‌باشد.

https://dozinkalaa.com/tv-brand-samsung/2431-tv-samsung-85au8000.html

منبع: سايت اسپرت نيوز
13 مدل از بروزترين تلويزيون‌هاي شركت سامسونگ

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.