رضايتمندي مردم، ميزان سنجش عملكرد در حوزه خدمات شهري كيش

به مرجع تخصصي فناوري و كامپيوتر جهان خوش آمديد.

رضايتمندي مردم، ميزان سنجش عملكرد در حوزه خدمات شهري كيش

۷ بازديد

به گزارش اخبار ما از كيش: محمد صادق سرافراز در اولين ملاقات خود با مديرعامل و مسئولان يك شركت عمران ، آب و خدمات با بيان اينكه اين شركت در واقع شهرداري جزيره كيش است ، به رهنمودهاي مقام معظم رهبري در خصوص عملكرد و مسئوليت اصلي شهرداري و گفت: رهبر معظم انقلاب “شهرداري به …

رضايتمندي مردم، ميزان سنجش عملكرد در حوزه خدمات شهري كيش https://maanews.ir/رضايتمندي-مردم،-ميزان-سنجش-عملكرد-در-ح/ اخبار ما Tue, 18 May 2021 20:32:49 0000 استان ها https://maanews.ir/رضايتمندي-مردم،-ميزان-سنجش-عملكرد-در-ح/ به گزارش اخبار ما از كيش: محمد صادق سرافراز در اولين ملاقات خود با مديرعامل و مسئولان يك شركت عمران ، آب و خدمات با بيان اينكه اين شركت در واقع شهرداري جزيره كيش است ، به رهنمودهاي مقام معظم رهبري در خصوص عملكرد و مسئوليت اصلي شهرداري و گفت: رهبر معظم انقلاب “شهرداري به …

به گزارش اخبار ما از كيش: محمد صادق سرافراز در اولين ملاقات خود با مديرعامل و مسئولان يك شركت عمران ، آب و خدمات با بيان اينكه اين شركت در واقع شهرداري جزيره كيش است ، به رهنمودهاي مقام معظم رهبري در خصوص عملكرد و مسئوليت اصلي شهرداري و گفت: رهبر معظم انقلاب “شهرداري به عنوان سازماني كه با مردم سر و كار دارد بايد در كار خود روحيه خدمت و اخلاص را بيش از ساير سازمانها و نهادها تقويت كند.” اين مهم در عملكرد شناخته شده عناصر مختلف سازمان منطقه آزاد كيش و شركت هاي تابعه آن ، به ويژه شركت عمران ، آب و خدمات كيش وجود دارد.

مشاور و مديرعامل منطقه آزاد كيش افزود: “در طول حضور من در كيش ، حفظ برنامه هاي مناسب كه تأثير و عملكرد خوبي در سطح ملي داشته باشد ، نشان دهنده تلاش ، صداقت و كار گروهي بخش فرهنگي ، اجتماعي و اجرايي در كيش آزاد است – در منطقه اجرا. “

كيش به نمايندگي از مدير كل سازمان منطقه آزاد ، از مدير اجرايي ، مديران و كاركنان شركت عمران ، آب و خدمات كيش به دليل اهتمام و عشق به كارشان تشكر كرد و بر ادامه اين روند با عزم راسخ و تلاش مضاعف تأكيد كرد.

محمد صادق سرافراز با اشاره به تاكيد مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش بر ادامه روند شتابان توسعه شهري جزيره كيش ، اظهار داشت: دو ويژگي جهادگران و جوان بودن از جمله ويژگي هاي ذكر شده توسط سازمان منطقه آزاد كيش است. مقام معظم رهبري در گام دوم انقلاب. خدمات شهروندان ، آب و باران واضح است.

وي با تمجيد از عملكرد شركت عمران ، آب و خدمات كيش ابراز اميدواري كرد كه اين روند با تلاش بيشتر در اين شركت كه منطقه اي مسئول و مهم در جزيره كيش است ادامه يابد.

محمد صادق سرافراز همچنين بر لزوم برنامه ريزي دقيق براي برگزاري پرشور انتخابات تأكيد كرد و گفت: “انتخابات يكي از موضوعات مهم پيش روي شركت عمران ، آب و خدمات كيش به همراه معاون فرهنگي و اجتماعي سازمان منطقه آزاد كيش است. و همكاري. “مناسب با نهادهاي درگير ، زمينه را براي انتخابات با شكوه به عنوان برگ طلايي ديگر در تاريخ فعاليت هاي ملي كيش فراهم مي كند.

مشاور و مديرعامل منطقه آزاد كيش با اشاره به نقش شركت عمران ، آب و خدمات كيش در ارائه خدمات مناسب به شهروندان و گردشگران ، افزود: اثربخشي فعاليت هاي ما در زمينه هاي مختلف زماني ارزشمند تلقي مي شود كه بر اساس رضايت عمومي باشد. “تمام برنامه هاي مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش ارائه خدمات صادقانه و صادقانه به مردم در همه زمينه ها ، به ويژه شركت عمران ، آب و خدمات كيش است.

محمد صادق سرافراز با بيان اينكه جزيره كيش يكي از اولين مناطق آزاد كشور در زمينه سرويس هاي اطلاعاتي و الكترونيكي آنلاين است ، گفت: “ما در تلاش هستيم تا دكتر آهنگران را پس از توقف توسعه خدمات الكترونيكي طي گذشته دنبال كنيم. سالها ادارات اداري و اداري در سازمان منطقه آزاد كيش و شركتهاي وابسته به آن.

گفتني است در اين جلسه ابوالفضل طيبي ، مدير عامل شركت عمران ، شركت خدمات آب كيش ، اگرچه از حمايت دكتر قدرداني كرد. آهنگرانا ، اظهار داشت كه كارمندان و كارمندان اين شركت خادم مردم هستند. شركت هاي عمراني ، لوله كشي و خدمات كيش سال گذشته و برنامه ريزي هاي انجام شده. امسال زيرساخت ها و امكانات شهري بيشتري فراهم شده است.

48

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.