امنيت برقرار شده به توسعه متوازن اردبيل كمك كرده است – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۷ بازديد

به گزارش خبرنگار مهرا ، اكبر بهنام جو ظهر چهارشنبه در مراسم توديع و معارفه روساي سابق و جديد دادگستري استان اردبيل اظهار داشت: استان اردبيل با تلاش همه قوه قضاييه يكي از امن ترين و حاشيه ترين استان هاي كشور است. مجتمع هاي انضباطي و امنيتي. همچنين شاهد كاهش آسيب هاي اجتماعي در اين …

امنيت برقرار شده به توسعه متوازن اردبيل كمك كرده است – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://maanews.ir/امنيت-برقرار-شده-به-توسعه-متوازن-اردبي/ اخبار ما Wed, 19 May 2021 15:32:07 0000 عمومي https://maanews.ir/امنيت-برقرار-شده-به-توسعه-متوازن-اردبي/ به گزارش خبرنگار مهرا ، اكبر بهنام جو ظهر چهارشنبه در مراسم توديع و معارفه روساي سابق و جديد دادگستري استان اردبيل اظهار داشت: استان اردبيل با تلاش همه قوه قضاييه يكي از امن ترين و حاشيه ترين استان هاي كشور است. مجتمع هاي انضباطي و امنيتي. همچنين شاهد كاهش آسيب هاي اجتماعي در اين …

به گزارش خبرنگار مهرا ، اكبر بهنام جو ظهر چهارشنبه در مراسم توديع و معارفه روساي سابق و جديد دادگستري استان اردبيل اظهار داشت: استان اردبيل با تلاش همه قوه قضاييه يكي از امن ترين و حاشيه ترين استان هاي كشور است. مجتمع هاي انضباطي و امنيتي. همچنين شاهد كاهش آسيب هاي اجتماعي در اين استان هستيم.

وي مردم اين كشور را متدين ، ​​متدين و معتقد به آرمانهاي مكتب اسلام و سيره اهل بيت خواند و اظهار داشت: در سايه همين ويژگي هاست كه مردم اين جهان خط آنها هميشه تلاش كرده اند تا به تقويت و توسعه همه جانبه شهر و كشورشان كمك كنند و فرصت هاي شغلي را براي جوانان و فارغ التحصيلان دانشگاه فراهم كنند.

فرماندار اردبيل به توسعه سيستم هاي گلخانه اي در استان اشاره كرد و گفت: در توسعه مجتمع هاي گلخانه اي ظرفيت اين استان از 15 هكتار در سال 96 به بيش از 120 هكتار و 400 هكتار و ساخت جديد افزايش يافت مجتمع هاي گلخانه اي در اولويت است.

بهنامجو رشد صنعتي استان را 3٪ همراه با راه اندازي واحدهاي جديد و كارآمد اعلام كرد و افزود: 25٪ لاستيك و صبح. ژانويه. اف. زمين در اين استان توليد مي شود و قطعاً مي توان اين ظرفيت را در سال توليد ، يارانه و موانع افزايش داد.

وي بزرگترين پروژه آب و خاك كشور را در شمال استان اردبيل به صورت سد ساخت خداي خالق وي يادآور شد و خاطرنشان كرد: 47 هزار هكتار زمين دوش باران مغان با بهره گيري از اين پروژه آبي خواهد شد.

بهنامجو از ايمن سازي 1.1 تريليون تن منابع مالي براي تكميل اين پروژه خبر داد و افزود: سعي خواهيم كرد با تأمين اعتبار لازم سرعت اين پروژه را ببينيم.

وي با تشكر از تلاش ها و تلاش هاي رئيس كل دادگستري سابق استان اردبيل در ايجاد فضاي همدلي و هماهنگي دستگاه هاي قضايي ، انتظامي و اجرايي در استان اظهار داشت: اميدواريم رئيس دادگستري جديد استان اردبيل به تقويت اين تعاملي كمك كند جو از كوچكترين حاشيه. “زمينه پيشرفت بهتر.

رئيس هيئت استان ادامه داد: “ما با انتخابات حساس و خطرناكي روبرو هستيم كه انتظار مي رود امنيت و حاكميت قانون ، مشاركت بالاي مردم در دوره جديد فعاليت و نوعي غرور و شكوفايي براي همه مردم را تضمين كند. ”ارائه شده

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.