چهارشنبه ۰۷ آبان ۹۹ | ۰۶:۱۰ ۴۸ بازديد
راهكارهايي براي بهبود قدرت خريد
غير معمول نيست كه بازاريابان موتور جستجو توسعه كمپين هاي تبليغاتي موفق پرداخت به ازاي هر كليك (PPC) را دشوار مي دانند. اساساً دليل عدم موفقيت آنها در تبليغات PPC به دليل كمبود تجربه و درك نحوه استفاده م understandingثر از Google AdWords است. با داشتن برخي دانش اوليه و آگاهي از AdWords ، مي …
راهكارهايي براي بهبود قدرت خريد
غير معمول نيست كه بازاريابان موتور جستجو توسعه كمپين هاي تبليغاتي موفق پرداخت به ازاي هر كليك (PPC) را دشوار مي دانند. اساساً دليل عدم موفقيت آنها در تبليغات PPC به دليل كمبود تجربه و درك نحوه استفاده م understandingثر از Google AdWords است. با داشتن برخي دانش اوليه و آگاهي از AdWords ، مي …